gregersen

Gallery inviterer på gratis gallamiddag

Christian Gregersen i Gallery i København er så glad for at mer enn 1000 nordmenn besøkte messen I Forum I København i februar at han like godt inviterer dem på gallamiddag i gamle, ærverdige Børsen torsdag 8. august.

Publisert

- Vi ønsker å gi noe ekstra til innkjøpere og designere og inviterer til gratis gallamiddag for våre skandinaviske gjester. De som ønsker å delta, må melde fra til oss, på mailadressen minela@gallery.dk før 21. juni, forteller Christian Gregersen.

"

Christian Gregersen inviterer sine skandinaviske innkjøpere til gratis gallamiddag.

Han er svært stolt over at Gallery kan presentere 30 nye utstillere denne gang. Blant dem er Armani Jeans, Paul Smith. Max Tan, Puma Black Label, Kitsuné, Nina Skarra, Black Edition, Asger Juel Larsen, Kahru og Camo.

- Sammen med 150 av de best etablerte designerne i Skandinavia og 150 merker fra hele verden har Gallery det største utvalget av designdrevne merker under ett tak noensinne, sier Christian Gregersen.

Gallery går online og viser mange av de utstilte merkene på nett en uke før messen. Som tidligere vil de besøkende som registrerer seg online få fri adgang, inkludert gratis transport på metro, busser og tog i København og på alle tog fra Malmø til København.

Det blir 11 catwalk show med designere fra seks land.

CIFF større og bedre

CIFF - Copenhagen International Fashion Fair, har sammen med barnemessen CIFF KIDS over 2000 merker på rundt 40.000 kvadratmeter utstillerareal I Bella Center.

De siste to årene har arrangørene gjort en rekke endringer som har gitt utstillere og innkjøpere hyggelige omgivelser og gode arbeidsforhold. Både i utstillingshallene og I de faste showrommene I Copenhagen Fashion House. Sammen med CIFF KIDS and CIFF SHOES er messen en av de største møteplassene i moteindustrien i Nord-Europa og venter rundt 35.000 besøkende under messen i august.

400 merker på Vision

VISION, som er resultatet av fusjonen mellom CPH Vision og Terminal.-2 viser rundt 400 merker i det gamle Lokomotivværkstedet. Messene r delt inn I seks seksjoner: De etablerte og designdrevne merkene i SHINE, ungt og high street i SEEK, nye talenter i Dawn, de mer eksklusive i THE BOILER, denim i FREE og de mer artistiske og spesielle i PRIVATE.

Samarbeider med Who´s Next

Gallery, CIFF og Vision vil innlede et nært samarbeid med messen Who´s Next i Paris. I framtiden vil en registrering gjelde for alle messene og det vil også bli utviklet samarbeid på andre områder.

Powered by Labrador CMS