Nytt jeanskonsept fra Solid

CNS Group, som har hatt stor suksess med herremerket Solid, lanserer nå et nytt jeanskonsept på messene i Berlin og København.

Publisert

Den danske jeansprodusenten tar utgangspunkt i historien om 11 unge menn fra den lille amerikanske byen Wakefield på sluten av 1800-tallet. De jobbet for The American Railroad Company for å bygge Santa Fe-banen fra Kansas til California. De var ”the Solid Gang” ute på eventyret som blir kalt ”the Denim Journey”.

Ut fra dette eventyret lanseres nå 11 forskjellige jeansmodeller oppkalt etter gutta i gjengen: Dexter, Joy, Jamie, Roy, Ray, Rick, Goodwin, Garvin, Gilmore, Frank og Foley.

Den som vil ha skinny jeans, går for Dexter. Joy og Jamie er slim jeans, Hvis du er mer ”regular”, velger du Roy, Ray eller Rick. Hvis du er enda mer avslappet, prøver du Goodwin, Garvin og Gilmore. De som vil ha lavt liv velger Frank eller Foley.

Det er fokus på detaljer, denimkvalitet og ikke minst de enkelte modellenes vaskeeffekt. (Kilde: Tøj)

Powered by Labrador CMS