Miinto med tre visninger

I samarbeid Oslo Trend skal Miinto.no arrangere en dag med visninger og presentasjoner av vårens trender. Dette vil foregå på Vulkan Arena tirsdag 4. Februar og gå under navnet Trendsbymiinto.

Publisert

Minto.no skal ha tre visninger i løpet av dagen, hvor vi skal presentere våre merker, og deres kolleksjoner for vår/sommer 2014. I tillegg skal vi også lansere et nytt brand i Norge; Julian Reed, forteller Kristina Aarvold, arkedskordinator i Miinto.no.

Vi ønsker å ta del i Oslo Trend fordi vi synts det er viktig med en uke med mye fokus på mote, norske butikker og brands. Dette er samtidig en unik mulighet til å vise fremvårt konsept. Vi er en samling av over 300 norske butikker og brands på én nettside og har derfor mulighet til å samle butikker, brands og designere så de har mulighet til å vise hva de har å tilby. Vi tror dette kommer til å bli en stor suksess fordi vi viser vår og sommertrender 2014, noe som vi tror ”mannen/kvinnen i gata” ønsker å se – og dette er ting du kan kjøpe nå, eller om ganske kort tid."

- Oslo Trend er en nyskapning, med en ambisjon om å kanalisere Norges kreative energi gjennom et stort arrangement, både for den Norske og den internasjonale bransjen. Her kommer Miinto.no inn og backer opp under denne ambisjonen ved å presentere en felles plattform for norske motebutikker og brands.

Vi vil presentere både norske brands og butikker, samt internasjonale brands. Av norske brands er det Kristine Vikse, Haust Collection, V-Collection, samt smykkemerkene Secrets By B og Su Misura og veskemerket Moo Norway. I tillegg presenteres norske butikker som By Malene Birger Oslo (Årets motebutikk 2014, Costume awards), Kiman Woman, Kouture, Høyer Sjølyst, WeSC, De Ana og Sannergaten sko med.

Miinto vil også presentere det nye nederlandske merket Nikki, som lanseres til våren.

Powered by Labrador CMS