Salgssjef Wesley Swolf utenfor Seek - ikledd vanntett for anledningen.
Det norske merket har gjort stor suksess i en rekke land det siste året, og i sommer stiller de ut i Berlin for første gang. Og valget av messe falt på Seek; messa som ligger ved siden av Premium, men som ikke har på langt nær like mange ustillere eller besøkende. Men med 60 utstillere fordelt på tre etasjer, er messa akkurat passe stor nok til Norwegian Rain:
– Her er det mye roligere enn på de store messene, og stemningen er god. Merket vårt passer dessuten mye bedre inn her både når det gjelder stil og pris, enn for eksempel Premium eller Bred&Butter, sier salgssjef Wesley Swolfs.
Håper på gjennombrudd
Norwegian Rain har i dag 40 butikker fordelt i 12 land, og merket har blitt en hit i Japan. I Tyskland har de kun én kunde hittil, og nå håper Wesley å få til et gjennombrudd fra standen på Seek.
– Vi valgte denne messa fordi de tyske agentene vi har knyttet til oss også har andre merker her, og de har en stor kundegruppe som besøker messa. Vi har allerede gjort mange avtaler med potensielle tyske kunder, så jeg er spent på hvordan det går. Vi ønsker å vokse i Tyskland, og jeg har stor tro på at det tyske markedet kan bli viktig for oss i tida som kommer, sier Wesley.