Skarpere profil på København-messene

CIFF og Revolver gjør profilene enda skarpere og videreutvikler messekonseptene. Messedatoene fastholdes – fra onsdag til fredag 3. til 5. februar. I tillegg utvider CIFF Showrooms med weekendåpent.

Publisert

Når moteuken i København igjen åpner dørene, blir det med messeprofiler som er trukket enda skarpere enn i sommer.I Bella Center forteller Communication Manager Mads Emil Møller til Tekstilforum at det fokuseres enda sterkere på områdene Urban, Sleek og Lab.

H-hallen stenges for å intensivere messeopplevelsen i B-hallene, skape bedre flyt i besøkstrafikken samt gjøre stemningen mer intim. - Vi ønsker velkommen til en rekke nykommere som ikke nødvendigvis er tradisjonelle messemerker. Det er snakk om merker som kommer med en god historie og en ny vinkling på mote, sier Mads Emil Møller, som også kan avsløre at CIFF har fått med flere store danske merker, blant andre Minimum.

CIFF med flere nyheter

- Sleek rustes opp og får en enda sterkere og tydeligere segmentering. Her har vi gjort en stor jobb for å skape en mer naturlig flyt i avdelingen, sier Mads Emil Møller.De permanente showroomene har som i sommer utvidete åpningstider for å tilgodese de innkjøperne som har problemer med å reise fra butikkene sine på hverdager.

- For å øke opmerksomheten og åpne de besøkendes øyne for merkene i CIFF Showrooms, arbeider vi med å etablere en appetitvekker nede i messeområdet. Dette området vil vise en smaksprøve på CIFF Showrooms, sier Mads Emil Møller. Han erkjenner at det stadig er besøkende i Bella Center som ikke er klar over at det også er utstillere i 2. og 3. etasje.

I CIFF Showrooms arbeides det i tillegg med å skape med events som det blir informert om på CIFFs hjememside nærmere messen.

CIFF har åpent onsdag, torsdag og fredag den 3.-5. februar fra klokka 9-18.

Revolver med overraskelser

Med samlingen av messene under Revolvers paraply i sommer med konseptet Revolver Village imøtekom arrangøren mange innkjøperes ønsker om å holde moteukeaktivitetene på færre destinasjoner.

- Fornyelse, endring av konsepter og revitalisering er nødvendig – selv i gode tider – hvis man vil beholde sin posisjon som pioner, sier Creative Director Christian Maibom fra Revolver. Og han lover de besøkende flere fornyelser til den kommende vinterutgaven.

- Til FW16-sesongen introduserer vi Revolver Village’s første vinterutgave. Vi vil vise innkjøpere og presse enda flere av de fantastiske mulighetene som området i Kødbyen og rundt Øksnehallen gir. Vi vil inspirere og overraske publikum ved å presentere det sterkeste utvalget av dame- og herremerker i Skandinavia –på en original og ny måte. Vi gleder oss til at gjøre messeopplevelsen til en fornøyelse for innkjøperne når de skal gjøre forretning i Københavns mest kreative og inspirerende område, the Meatpacking District, sier Christian Maibom.

Revolver Village foregår parallelt med CIFF den 3.-5. februar.

Powered by Labrador CMS